Susisiekite su manimi: arkadijus@vinokuras.lt
Arkadijus Vinokuras
Arkadijus Vinokuras - Užrašas
Blogas » N. Venckienė pati vilkina bylą. Būdas? Apie 400 skundų prokuratūrai

N. Venckienė pati vilkina bylą. Būdas? Apie 400 skundų prokuratūrai

Paskelbta 2012 gegužės mėn. 24 d. | 17 koment.

Žymės: , , , , , , ,

Bet pradėsiu atsakymu į Vytauto  Matulevičiaus klausimą "Ar galima Klonio gatvės rėmėjus vadinti etno nacistais?

Atsakymas - taip. Žinau, kad taip sakydamas užgaunu daugybės daug maž mąstančių ir gal net geranoriškai nusiteikusių žmonių jausmus. Tų, kurie kažkaip iškreiptai bando pasisavinti moralinio pasipiktinimo privilegiją. Kam jiems šito reikia? Ir kodėl jie pasirinko būtent  save diskreditavusios teisėjos – dokumentuotai naudojusios psichologinę  prievartą prieš  vaiką,  siekiančios  paversti įtariamą žudynėmis brolį angelu,  naratyvą?  Pateiksiu savo argumentus ir atsakysiu į paties klausimus.

Nevyniosiu žodžių į vatą.  Vytautai, kaip įvardinti minią,  kuri  kas trys minutes rėkia 'Tauta, tauta, tauta“, žygiuoja  (laisvai, be savivaldybės leidimo) savo valstybės gatvėmis skanduodami  "Lietuva, buk laisva!", "Pedofilai - lauk! (Pedofilai - visi, kurie nepritaria jiems arba nežygiuoja su jais)? Kaip įvardinti minią,  šaukiančią  ant žmonių, esą jie yra stribvaikiai, jėga bandančią užtildyti žygiuojantį orkestrą ar besidžiaugiančius šiluma žmones?   Prievarta, grasinimais  brukančią  peticiją, kurią žmonės  iš baimės pasirašo? Garbinanti Linčo teismą? Kaip įvardinti žmones, pastoviai skleidžiančius bukiausius gandus ir vėliau patys jais tikinčius? Kaip įvardinti paskleistus gandus, neva žydai iš Izraelio atsiuntė Mosado psichologų desantą trinsiantį vaiko atmintį? Čia riba peržengta. Vėl žydai kalti? Todėl mano užsienio kolega ir sako,  kad visa retorika, simbolika yra profašistinė, etno nacistinė.  Su kolega sutinku.  Atsakysiu į paties klausimus „Ar gali Švedijoje būti...“.  To, kas įvyko Lietuvoje, – negali.


Visų pirma apie ilgus teismo procesus. Deja, ta pati problema yra visose ES valstybėse, tame tarpe Švedijoje. Bet ne iki begalybės ir jokiais būdais neįtakojant politikams. Bet šiuo atveju, kalta ne tik prokuratūra ir ekonominė šalies padėtis, bet ir N. Venckienė. Ar žinai, kad ji yra padavusi apie 400 skundų prokuratūrai? Ką tai reiškia laiko rėmuose? O gi tai, kad kiekvieną skundą prokurorui apsvarstyti užima apie penkias dienas, po to skundą tikrina vyresnysis prokuroras, tai dar savaitė, po to – teismas, o tai dar mėnuo ir taip be galo. 400 skundų ... Nenori paklausti N. Venckienės, kam jai truks plyš reikalinga  stabdyti prokurorų ir teismų darbą?

 

Švedijoje niekuomet  net du policininkai neišduotų pažymos apie galimai įvykdytą nusikaltimą, net nenuvykus į galimo nusikaltimo vietą. Tie du Lietuvos policininkai tokią pažymą D. Kedžiui išdavė. Todėl ir  yra teisiami. Alio? Jokios kritikos neišgirdau ir niekas neišgirdo „tautos“ pasipiktinimo šia akivaizdžia policininkų korupcija.  Net nemirktelima, kad šios pažymos dėka, vaikas atimtas iš motinos.

 

Ar gali Švedijoje tėvas savo filmuke viešai traumuoti vaiką ir tą filmuką paviešinti? Tai, pavyzdžiui,  prieš mėnesį, švedų tėvas paskleidė (skyrybų byla) savo dukrelės ir policijos pokalbio išklotinę. Rezultatas - teismas atėmė vaiką iš tėvo ir tėvą nubaudė didžiule bauda. Lietuvoje, matyt,  galima visą vaiko pokalbį su psichologu „globėjai“ paviešinti ir – nieko.

 

Ar vaikai Švedijoje meluoja? Pasitaiko. Meluoja arba – fantazuoja, arba jiems įkalama į galvą taip pat, kaip ir Lietuvoje. Ypač – skyrybų bylose. Štai Švedijoje prieš keliolika  metų net aštuoni vyrai atsidūrė  kalėjime už „pedofiliją“. Po penkių metų, skirtingo amžiaus vaikams užaugus, jie prisipažino melavę, prisipažino, kad buvo indoktrinuojami. Visus vyrus paleido. Jeigu neapsirnku, Norvegijoje, prieš dvidešimt metų visas kaimas, kaip viduramžiuose, apkaltino vieną žmogų pedofilija.  Pasirodo – melas ir masinė psichozė. Tai yra tai, kas dabar vyksta Lietuvoje.

 

Švedijoje, kaip ir Lietuvoje, pedofilai sėdi kalėjimuose. Lietuvoje tokių yra ar tik ne aštuoniolika. Visai nesenai sugauti dar trys, anksčiau dar vienas – garliavietis,  ir tiriama 140 bylų, kuriuose manoma, kad vaikai buvo seksualiai išnaudojami. Sakai, kad Lietuvoje prokuratūra nieko neveikia? Veikia. Bet D.  Kedžio bylos pradžioje – nesuveikė. Blogai, labai blogai. Bet ar tai akstinas pradėti kovą prieš valstybę, įvardijus visus teismus pedofilų klanais, tame tarpe visus kitaip manančius? Koks tikslas? Paklausk savo brolio, jis pasakys. Arba  S. Stomos, arba visų norinčių bet kokiais - net ir amoraliausiais būdais - patekti į Seimą.

 

Švedijoje neįsivaizduojama, kad teisėjas, vis dar būdamas teisėju, nevykdytų teismo sprendimų. Vadintų savo kolegas piz...mis, pedofilais ir dar baisesniais zekiškais – rusiškais  keiksmažodžiais, kuriuos puikiai išmoko vartoti ir L. Stankūnaitės dukrelė. (Žiur. video įrašą, geg. 18 d.)

 

Švedijoje, po pirmo TV paviešinto filmuko, (vaiko „gražinimo“ teisėtai motinai farsas, 2010 geg.) kuriame vaiko senelė visiems girdint prievartauja vaiką sakyti, kad ji nenori eiti pas motiną „sakyk, sakyk, sakyk, kad nenori eiti“...  Švedijoje tą pačią dieną globėja netektų teisių į vaiko globą. O  matyti vaizdai sukeltų visos Švedijos Karalystės visuomenės pasipiktinimą. Čia, pas mus, pasipiktinimą sukelia reikalavimas vykdyti teismo sprendimą, o ne akivaizdus psichologinis smurtas prieš vaiką. Kodėl? Atsakęs į klausimą, gal suprasi, kodėl Lietuvoje tiek daug žiaurių vaikų.

 

Švedijoje, kaip ir bet kurioje demokratinėje valstybėje, neradus nusikaltimo požymių, žmogus išteisinamas. Ir visai nesvarbu, kad, pvz. du areštuoti už galimą plėšimą ,-  vieną paleidžia neradus nusikaltimo sudėties, o kitas laukia teismo.  Ar nori, Vytautai, gyventi visuomenėje, kur nekaltas žmogus sėdi kartu su galimai kaltu belaukiant vienokio ar kitokio teismo sprendimo to žmogaus atžvilgiu?

 

Švedijoje, Vytautai, mirusieji neteisiami. Tai ko tamsta reikalauji? Argumentas „kol neišsiaiškins...“ . Tai patinė situacija, Vytautai. Nes teismas niekada A. Ūso nenuteis. Šis teismas skirtas reabilitacijai, ne kam kitam.  Kitaip tariant ši istorija tapo aukso aruodu smulkiems politiniams aferistams.

 

Ir siūlau baigti spekuliuoti Vilniaus apygardos 2009 teismo  nutartimi. Taip, buvo priimta galutinė ir neskundžiama nutartis, kurioje teigiama, kad pedofilijos byloje įtarimai L.Stankūnaitei nepareikšti nepagrįstai, ir nurodyta Vilniaus apygardos prokuratūrai šį klausimą išspręsti. Na, prokurorai ir vėl nerado įkalčių, leidžiančių pareikšti jai įtarimus.  Tai reikalauji tuos įkalčius... sukurti? Tai yra elgtis taip, kaip reikalauja N. Venckienė? Arba R. Janutienė? Jos  juk puikiai žino, kad teismas NEGALI, NETURI TEISĖS nurodinėti prokurorui kokias nutartis prokuroras turi priimti. Tai būtų visiškas teisinis absurdas su žiauriausiomis  pasekmėmis piliečio saugumui. Taip buvo sovietų laikais. Taip yra diktatūrose. Ar ilgiesi tų laikų? 

 

Skaityti reikia.  Pasiklausyti ekspertų. Nors, paties globotiniams ekspertai mažiausiai reikalingi. Jie patys yra "ekspertai" ir patys "viską " žino. Beje, tokiu atveju reikėtų  teisti ir žudynėmis įtariamą Kedį, nes yra pakankamai įrodymų jam nuteisti.

 

Šis klausimas, šiaip, kaip tėvas tėvui. Juk tėvo diena ne už kalnų: ar pats statytum  savo nuosavą vaiką prieš laužiamas duris, kad jos ant to vaiko galimai užkristų? Ar statytum prieš langą, kuris bus daužomas? Taip elgiasi tik žiaurūs teroristai, naudodami vaikus kaip skydą nuo kulkų.  Pasižiūrėk filmuką, jeigu dar nematei.  O po to bandyk įžūliai dievagotis, kad tą vaiką myli ir už jo šviesų gyvenimą kovoji.  Ar mokai savo vaiką šlykščiausių  keiksmažodžių?  Ar mokai savo vaiką nekęsti, šmeižti, išvadinti žodžiais, kurių nevartosiu,  savo tikrąją motiną? Net jeigu ji tokia ir būtų? Bet ji tokia nėra.

 

Ir vaikas su ja - laimingas. Ar pasižiūrėjęs įrašus, pasakysi, kad ji pripumpuota vaistų? Bent nesakyk šito, nes bus gaila laiko šiam pokalbiui su pačiu.  Beje, kai kalbėsies su R. Janutienę, tegul ji liepia garsiajai onkologei pakoreguoti pastarosios „prisiminimus“. Kai Violeta Narušienė  neva buvo "apsilankiusi" pas onkologę kartu  su A. Ūsu, pastaroji jau buvo beveik metus kaip nužudyta....

 

Kreipiesi į mane, kaip buvusi disidentą... Dėkui už pagarbą.  Mano patirtis, bet jokiais būdais ne komunistinė paties  ir paties  brolio,  išmokė mane skirti pelus nuo grūdų.  Tik trys  Klonio gatvės rėmėjai sovietų laikais už laisvę kovojo. Bet pastoviai N. Venckienę saugantys keliolika rėmėjų  yra recidyvistai, tai faktas. Kam  N. Venckienei reikalinga recidyvistų pagalba? Kuo ji yra su jais susieta?

 

Kaip atsitiko, kad aferistės, (kitaip įvardinti negaliu),  400- šimtais būdų bandančios stabdyti bylą naratyvas  pavirto demagoginiais šūkiais už teisingumą? Ar tikrai Lietuvos valstybė kovoja prieš savo piliečius jėga gelbėdama  vaiką  iš tos žiaurios vaikui aplinkos?  Staugiama dėl "jėgos naudojimo" prieš vaiką.  Nonsensas. Paprasčiausiai, neturima jokių protingų argumentų. Išskyrus vieną neišsakytą: sunaikinus  demokratijos daigus  mūsų visuomenėje, leisti stomoms ir kuoliams venckienėms, janutienėms ir oželytėms, atsistoti prie valdžios vairo. Tada ir tu pats, Vytautai,  vieną dieną būsi užčiauptas.

 

Pagaliau,  po dviejų ilgų metų nuolaidžiavimo, (neįmanoma Švedijoje) valstybė pasielgė taip, kaip turėjo pasielgti iš pat pradžių: jokių nuolaidų. Visi mes lygūs prieš įstatymą, tame tarpe visi iki vieno politikai. Gal kam ir labai norisi sugrįžti į privilegijų visuomenę, kurioje vieni lygesni už kitus. Dabar tokie, apsimetę demokratijos šalininkais, veržiasi lauk iš kanalizacijų siekdami apversti sąvokas Laisvė, demokratija aukštyn kojomis savo parazitiniams interesams patenkinti.  Nors niekada už tą laisvę ir demokratiją nebuvo kovoję diktatūros laikais. Bailiai, kitaip sakant. Bet fašistuojančioje  minioje – drąsūs. Visuomet, deja, atsiranda žmonių jais tikinčiais. Už tokią Lietuvą aš nekovojau, Vytautai. Puikiai žinau Švedijos visuomenę, pažįstu jos vertybes. Tai, kas vyksta Lietuvoje, Švedijoje būtų neįmanoma. Ten demokratijos kultūra veikia apie 400 metų.  Turiu su kuo palyginti. Todėl  darau, ir padarysiu viską, kad  Lietuva netaptų etno -  nacistų įkaitu. 

 

 

Įdėta ir į  kaunozinios.lt

 


Publikuoti komentarą

Komentarai

  • wh0cd3985213 <a href=http://buyprednisolone-365.top/>buy prednisolone</a> <a href=http://buytadacip2010.gdn/>tadacip</a> <a href=http://buyretina-0.top/>buy retin a</a> <a href=http://buyeurax10.gdn/>for more</a>

    Publikavo ErickBag, 2017 birželio mėn. 11 d. 17:39 (prieš 8 metus)

  • www.emaso.com

    Publikavo as, 2012 spalio mėn. 03 d. 01:36 (prieš 12 metus)

  • Žinoma, tau vargšų žmonių "iš kanalizacijos", nors ir su dviem aukštaisiais diplomais nuomopnės yra niekinės, nes pačiam labiau prie širdies aukštuomenės, kuri iš nežinojimo kaip dar save realizuoti - tai bent svingerių, homoseksulų orgijose saviraišką parodančios nuomonė. Aukštuomenė, kuriems priklauso politikai, prokurorai, teisėjai ir saugumo agentai. Pastarieji pedofilų orgijas orgalizuoja ir filmuoja dar ir tam, kad galėtų po to įtakoti politikus. Kadangi pats ne kartą gyreisi savo seksualinių fantazijų realizavimu iškrypėlių vakarėliuose, tai ne nuostabu, kodėl taip nenori, kad pedofilijos byla būtų neištirta.
    Tu tiesiog pats isivėlęs - nes tuose vakarėliuose buvo ir nepilnamečių mergaičių

    Publikavo Iškrypiui Vynokurui, 2012 rugsėjo mėn. 13 d. 17:00 (prieš 12 metus)

  • Puikiai parašyta. Pasirašyčiau po kiekvienu žodžiu!

    Publikavo Valentinas, 2012 birželio mėn. 14 d. 15:21 (prieš 13 metus)

  • Geras straipsnis.Mes visi puikiai suprantam,ko siekia Matulevicius ir kt...Jis zino ka daro,bet zmones is patvorio to nesupranta.Bet kokia kaina pakliut prie LOVIO.Kokie jie visi baisus,ne tas zodis

    Publikavo Rita, 2012 birželio mėn. 04 d. 20:06 (prieš 13 metus)

  • Arkaša ? :)... tu kam protą knysi ?... Juk, turbūt, visi kas tave pažįsta pasakys, kad visada buvai pataikūnas ir subinlaižys uoliai atidirbinėjantis bet kam pasiūliusiam 30 "sidabrinių" ..:)...
    ... Grįžk tu geriau į savo Švediją kur taves dar bent jau nepažįsta... nepūdrinęs smegenų...

    P.s. aktoriau tu - ką esi suvaidinęs apart "durnelio arkašos" realiame gyvenime ?

    Publikavo Andrius, 2012 gegužės mėn. 26 d. 01:04 (prieš 13 metus)

  • II pasaulinio karo metais, per pirmus metus, 1941 metų birželio -rugpjūčio dienomis lietuviai fašistai išžudė keliolika tūkstančių žydų. Iki metų pabaigos - apie 100 000 žydų. Iki karo pabaigos -dar 125 000 žydų. Viso - 225 000 žydų kilmės Lietuvos piliečių.

    Žydų žudyme, plėšime, saugojime, dalyvavo apie 20 000 lietuvių. Vien tik šiandien, pasiskaitykite spaudą, jau žinomi 1024 vardai žudikų. Pasiskambinkite Genocido ir rezistencijos centrui, bei Tolerancijos centrui.

    Taip, kad nereikia...

    Publikavo Arkadijus Vinokuras, 2012 gegužės mėn. 25 d. 22:13 (prieš 13 metus)

  • Žinote, ponas Arkadijau, lietuviams nebūdingas antisemitizmas. Ar būta kada Lietuvoje pogromų? Ilgai visos tautos šalyje sugyveno draugiškai. Fašizmas nėra lietuvių ento kultūros savastis, taip kad nereikia.

    Publikavo Rūta, 2012 gegužės mėn. 25 d. 20:07 (prieš 13 metus)

  • Dovilei. Pirmiausia kablelius ismok teisingai sudet.

    Publikavo :)))))), 2012 gegužės mėn. 25 d. 12:43 (prieš 13 metus)

  • Sutinku su Jumis. Buvo nejauku ziureti, tiksliau klausytis, iraso is kedyno namu, kai policija nusuka kameras, o garsas girdimas. Baisumas buvo ne tada, kai rekia nersa, o paskui ja ir issigandes vaikas, baisumas buvo tada, kai po "visko" girdeti kaip nersa blaskosi, vis uzeina i namus, keikiasi, rusiskai, vel i kiema iseina, ir tuo metu, pasigirsta vaiko verksmas, supratau kad tai jos pacios sunus, kuris buvo, pasak nersos, uzsidares kazkuriame kambaryje, jis, vaikas isejo, o kol nersa blaskesi is namo i lauka ir atgal, ji bent jau pagal garsa, galima manyti, net nepriejo prie jo. Klausiau is kunas pagaugais ejo. Tai dar karta parode kas jai svarbu.

    Publikavo Dovile, 2012 gegužės mėn. 24 d. 23:28 (prieš 13 metus)

 
Archyvas
© Arkadijus Vinokuras, 2011 - 2024 | www.vinokuras.lt | Web Sprendimas: ATO.lt design