Susisiekite su manimi: arkadijus@vinokuras.lt
Arkadijus Vinokuras
Arkadijus Vinokuras - Užrašas
Blogas » „Baltic pride“ – kelias į žmogaus teises visiems

„Baltic pride“ – kelias į žmogaus teises visiems

Paskelbta 2013 liepos mėn. 24 d. | 12 koment.

Žymės: , , , ,

Kai Vilniaus meras Artūras Zuokas pareiškė, kad seksualinių mažumų eitynėms Vilniaus Gedimino prospektu vilniečiai dar nepribrendo, jis pasirinko kalbėtis su (ir remtis) juodžiausia Vilniaus publika. Ta, kuri apsimetusi tautininkais, pasiruošusi perkąsti gerklę kitokiems. Jeigu tik kas leistų. Ir jiems, rasistams bei šovinistams, Gedimino prospektas buvo atviras ketverius metus. Ir be leidimo taip pat.

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas (LVAT) neskundžiamu ir galutiniu sprendimu manė kitaip. Kitaip nei gražuliai, pasirinkę eskaluoti jų supratimu vienintelį būdą išsilaikyti aktyvioje politikoje.

Tokie puikiai supranta, kad žmonijos išlikimui homoseksualai negresia. Kad grėsmė žmonijai yra nesustabdomai besidauginanti pati žmonija. Pasimaišiusi vartotojiškume, be jokios atsakomybės už Žemę. Dar dvidešimt metų – ir bus 10 milijardų gyventojų.

Ir tokie politikieriai žino, juk nekvaili, kad grėsmė Lietuvai yra socialinė atskirtis, nepakankamas gimstamumas, populiacijos senėjimas, emigracija. Ir – savižudybės, alkoholizmas bei masinis smurtas prieš moteris ir vaikus tradicinėje šeimoje. Paklauskite Seimo nario konservatoriaus ir tradicinės šeimos gynėjo konservatoriaus E. Vareikio. Jis žino.

Tai štai. Kažkam juk reikia nurašyti kaltę. Tai senas politikierių triukas. Bet žydų kaip ir per mažai liko Lietuvoje, su pasauline žydų grėsme gali pagąsdinti nebent psichus. O štai „mačistinėje“ Lietuvoje net gėjai apsimeta vyrų vyrais. Nes tokioje visuomenėje, kurioje skatinamas nepakantumas kitokiems, atsiverti, atvirai paskelbti sau ir šeimai savo homoseksualumą, reikia vidinės drąsos.

Regis, „tokie“ kelia didžiausią grėsmę ne vienam vyrui. Juk vien tik pasižiūrėjus į eitynėse einančius iškelta galva žmones nebijančius savo seksualinės pakraipos nesančios už įstatymo ribų, bala žino kas tam žiūrinčiam gali nutikti.

Psichologiškai neišprusęs žmogus, supančiotas infantilumo, visur įžiūri grėsmes. Mat į savo sielą bijoma pasižiūrėti atviromis akimis, nes stereotipinis juodai baltas mąstymas „palengvina“ gyvenimą ir jo supratimą. Demokratijos suteikta laisvė sujaukė, pastatė aukštyn kojomis stereotipines sampratas. Jos nebeatitinka naujų žaidimo taisyklių, pagal kurias žmogaus teisės skirtos visiems visuomenės nariams. Antraip, nei mano A. Zuokas ir panašiai mąstantys, nors ir besiskelbiantys liberalais.

Teismas viską sustatė į savo vietas. Tas demokratinės Lietuvos teismas, kurį ketverius metus gatvė bandė apipilti mėšlu, įvardinti neveiksniu, korumpuotu. Jis veik ir buvo atiduotas gatvės susidorojimui. Pasirodo, atlaikė ir tai matėme ne vieną kartą.

Ir šį kartą taip pat. Kalbu apie tas civilizuotos visuomenės gyvavimo akimirkas, kai elitas suvokia savo atsakomybę. Taip buvo apginta nekaltumo prezumpcija, taip buvo apgintos visų lygios teisės prieš įstatymą: teisė reikšti savo nuomonę, teisė į susirinkimą, teisė į demonstraciją.

Tokiame fone, tas nelemtas, absurdiškas konservatorių ir panašių politinių jėgų prastumtas įstatymas draudžiantis homoseksualų propagandą, nesuveikė.

Įstatymas teismui netapo argumentu drausti. Šiandienos socialdemokratai turėtų siekti panaikinti šį įstatymą, nes niekas, nors kiek turintis padorumo savo kūne, nepaneigs, kad šis įstatymas neatitinka realybės. Niekada Lietuvoje nepamatysite seksualinių mažumų propagavimo taip, kaip tai darė ir daro pilni neapykantos ir nepakantumo kitokiems apsimetėliai tautininkai, buvę sovietiniai, o dabar religine egzaltacija spindintys politikai-fanatikai. Visiškai viešai, nesislapstant ir niekam jų nestabdant.

Ką apie tai mano liberalas A. Zuokas? Kalbėjimas apie tai, kad visuomenė nepribrendo, kad nereikia jėga primesti kitokias, skaityk – Briuselio – normas, yra niekas kita, kaip visuomenės menkinimas, bandymas išlaikyti ją infantilumo pančiuose. Jo manymu, tolerancijos negalima primesti jėga. Tikrai? O kaip su Lietuvos Konstitucija ir įstatymų įgyvendinimu?

O ir mokesčių žmonės bijo daugiau, nei visų gėjų kartu paėmus. Gal jiems jų nemokėti? Kai kurios visuomenės normos yra kintamos, pone A. Zuokai. Ypač tos, dvelkiančios tamsumu, prietarais, nemokšiškumu.

Net ir tiems niekas nedraudžia eitynes organizuoti, tiems, tikintiems, jog jie patys ar jų vaikai taps gėjais vien tik į juos pažvelgę.

Klausiu: ar sunku atsiversti literatūrą ir susipažinti su viena, jokiais būdais už įstatymų ribų nesančia visuomenės grupe? Apie šios grupės didžiulį įnašą į pasaulio kultūrą ir, gal išsiaiškinti, ar tik pažiūrėjus vyrui į moterį moterimi netapsi? Tad kodėl pasižiūrėjus į homoseksualą staiga kažkas mano tuojau juo ir pavirs? Ir tuo pat einama masėmis į koncertus, kuriame dainuoja mūsų ir užsienio žvaigždės atviri homoseksualai ir jiems plojama.

Pažvelgus į eitynių priešininkus, negali nematyti jų organizuotumo, gebėjimo propaguoti savo idėjas. Tokia yra jų nekvestionuojama teisė. Žinoma, kol nebandoma smurtu sustabdyti turinčius kitokią nuomonę. Ta kitokia nuomonė, „Baltic pride“ eitynių atveju yra pradėti eitynes nuo Vilniaus Katedros aikštės.

Premjero Algirdo Butkevičiaus nerimas, kad tokia eitynių pradžios vieta neparodys deramos pagarbos religijai, ves į konfliktą su Bažnyčia – nepamatuotas. Neves. Juk neapykantos skatintojai nuo tos aikštės visada pradėdavo savo „Drang nach Osten“. Ir niekas jiems nedraudė.

O dabar gi eis žmonės nejaučiantys jokios neapykantos kitaip manantiems po vaivorykštės vėliava. Nesu teologijos ekspertas, bet, kiek pamenu, Kristus plovė kojas buvusiai prostitutei, o popiežius Pranciškus visai nesenai – nusikaltėliams. Gėjai ir lesbietės nėra nei tie, nei anie. Paprasčiausiai „Baltic pride“ dalyviai tiesia kelią pagarbai žmogaus teisėms visiems. Pats laikas, čia, Lietuvoje.

Publikuota lrytas.lt


Publikuoti komentarą

Komentarai

  • I was struck by the hosnety of your posting

    Publikavo Phisan, 2013 lapkričio mėn. 20 d. 09:22 (prieš 10 metus)

  • PONAS ARKADIJAU KAIP PAKOMENTUOTUMETE SITA KURYBA?
    --------------

    geju manifestas

    Šis manifestas pavadinimu “Gėjų revoliucionieriai” išspausdintas 1987 m., žurnalo “Gėjų bendruomenės naujienos” vedamajame. Jo autoriumi laikomas Maiklas Sviftas (Michael Swift). Šio dokumento tikslas iki šiol diskutuojamas: kai kurie homoseksualistai, suvokdami grėsmę, kurią jiems kelia plačiųjų visuomenės sluoksnių pažintis su tokiu tekstu, pabrėžia, jog tai – “vieno atskiro asmens nuomonė”, kiti mėgina teisintis, vadindami tai “satyra”. Aišku viena: dalis šiame manifeste išdėstytų planų – jau gana sėkmingai įgyvendinta, tad belieka laukti, kas bus toliau, be to – iki šiol neteko girdėti, kad bent viena homoseksualistų organizacija būtų oficialiai nuo šio dokumento atsiribojusi ar jį pasmerkusi. Tegul skaitytojai patys nusprendžia, ar tai satyra, ar liguistas iškrypusio žmogaus kliedesys, ar konkretus ir nuosekliai vykdomas diversinių veiksmų planas.

    “Mes ištvirkinsime jūsų sūnus – jūsų apgailėtino vyriškumo, lėkštų svajonių ir vulgaraus melo simbolius – paversdami juos pederastais. Suviliosime juos jūsų mokyklose ir bendrabučiuose, sporto salėse, persirengimo kambariuose, sporto aikštelėse, seminarijose, jaunimo grupėse, kino teatrų tualetuose, kareivinių barakuose, automobilių stovėjimo aikštelėse, visuose vyrų klubuose, Kongresų rūmuose, visur, kur tiktai vyrai sutinka vyrus. Jūsų sūnūs taps mūsų paklusniais tarnais ir vykdys visa, ką mes liepsime. Jie bus perdirbti pagal mūsų atvaizdą ir pavidalą. Jie geis mūsų ir dievins mus.
    Moterys, jūs šaukiatės laisvės? Sakote, kad jūsų vyrai blogi ir kad jūs su jais nelaimingos? Mes, vyriško veido ir kūno žinovai, atsiimsime jūsų vyrus iš jūsų. Mes pralinksminsime juos, apmokysime juos, apkabinsime, kai jie verks. Moterys, sakote, kad norite gyventi viena su kita, be vyrų? Tad ir eikite viena pas kitą, o mes suteiksime jūsų vyrams malonumų, kurių jie niekada nėra patyrę, nes mes esame pirmarūšiai vyrai. Tik vyras teišmano, kaip iš tikrųjų patenkinti kitą vyrą, tik jis supranta kito vyro jausmų gilumą, jo protą ir jo kūną.
    Visi įstatymai, draudžiantys homoseksualizmą, bus atšaukti. Jų vietoje bus leidžiami įstatymai, sudarantys sąlygas meilei tarp vyrų.
    Visi homoseksualai turi veikti išvien, tarytum broliai: apsijunkime mene ir filosofijoje, vienykimės visuomeniškai, politiškai ir finansiškai. Triumfuosime tik tada, kai parodysime savo bendrą veidą pagiežingam heteroseksualiam priešui.
    Jeigu drįsite vadinti mus pederastais, žydrais ar iškrypėliais, mes smogsime jums į jūsų bailias širdis ir suteršime jūsų menkus, merdinčius kūnus.
    Mes rašysime poemas apie meilę tarp vyrų, rengsime spektaklius, kuriuose vyrai atvirai glamonės vienas kitą, kursime filmus apie meilę tarp herojiškų vyrų, kurie pakeis pigią, paviršutinišką, sentimentalią, infantilišką, lėkštą, ir kvailą heteroseksualią meilę, šiandien vis dar vyraujančią kino teatrų ekranuose.
    Mes sukursime jaunų gražių vyrų, drąsių atletų skulptūras ir jas pastatysime jūsų parkuose, skveruose ir aikštėse. Pasaulio muziejai bus pripildyti paveikslų, kur vaizduojami grakštūs, nuogi vaikinai.
    Mūsų rašytojų ir menininkų dėka vyrų tarpusavio meilė taps madinga, ji bus laikoma gero skonio ženklu: mūsų sėkmę garantuos didžiulė patirtis – kaip diktuoti stilių.
    Mes išstumsime heteroseksualius meilės ryšius, pasitelkdami pašaipas ir patyčias, kam turime puikius įgūdžius.
    Mes nuimsime kaukes nuo galingų homoseksualų, kurie dedasi heteroseksualais. Būsite sukrėsti ir pašiurpę, kai pamatysite, kad jūsų prezidentai ir jų sūnūs, jūsų pramoninkai ir senatoriai, jūsų merai ir jūsų generolai, jūsų sportininkai, kino ir televizijos žvaigždės, jūsų valstybių vadovai ir kunigai visai nėra tos patikimos, pažįstamos, buržuazinės heteroseksualios personos, kokias norėjote matyti.
    Mes – visur, mes persmelkėme jūsų gretas. Būkite atsargūs kalbėdami apie homoseksualus, nes mes visada esame tarp jūsų: galbūt, sėdime per vieną suolą nuo jūsų ir gali nutikti, kad miegosime vienoje lovoje su jumis.
    Nebus jokių kompromisų. Mes nesame viduriniosios klasės paliegėliai. Pasižymėdami nepaprastu intelektu, mes esame tikrieji žmogiškosios rasės aristokratai, o tvirto proto aristokratai niekada nepasitenkina mažu. Tie, kurie mums priešinasi, bus ištremti.
    Sutelksime didžiules privačias armijas, kaip Mišima, kad nugalėtume jus. Mes užkariausime pasaulį, nes kariai, įkvėpti ir surišti homoseksualios meilės ir garbės, yra neįveikiami, kaip senovės graikų kareiviai.
    Šeima yra melo, išdavystės, vidutinybių, veidmainystės ir smurto židinys, todėl ji bus panaikinta. Šeima tik slopina vaizduotę ir pažaboja laisvą valią, todėl ji turi būti likviduota. Genetinėse laboratorijose bus pradėti ir išauginti tobuli berniukai. Jie augs komunose, prižiūrimi bei auklėjami homoseksualių eruditų.
    Visos bažnyčios, kurios mus pasmerks, bus uždarytos. Vieninteliai mūsų dievai yra gražūs jauni vyrai ir mes esame atsidavę grožio, moralės ir estetikos kultui. Visa, kas bjauru, vulgaru ir banalu, bus panaikinta. Atstumti heteroseksualių viduriniosios klasės nuostatų, galime gyventi taip, kaip mums diktuoja laisva vaizduotė. Mums “per daug” niekada nėra “gana”.
    Nauja rafinuota visuomenė bus valdoma elito, sudaryto iš gėjų poetų. Vienas didžiausių reikalavimų užimti aukštą postą naujoje homoerotikos visuomenėje bus pasišventimas graikiškajai aistrai. Bet koks vyras, susitepęs heteroseksualiu geismu, bus iškart atskirtas nuo įtakingo posto. Visi vyrai, kurie primygtinai reikalaus teisės pasilikti kvailais heteroseksualais, bus teisiami homoseksualų teismuose ir dings iš visuomenės akiračio.
    Mes perrašysime istoriją, kurią sumenkino jūsų heteroseksualus melas ir iškraipymai. Mes aprašysime didžiuosius homoseksualius vadus ir mąstytojus, kurie formavo šį pasaulį.
    Mes jums parodysime, kad homoseksualumas, intelektas ir vaizduotė yra neatskiriamai susiję, kad homosesualumas yra būtinas tikrajam vyro kilnumui ir grožiui.
    Mes laimėsime, nes mus maitina nuožmus prislėgtųjų kartėlis, nes ištisus amžius buvome priversti tenkintis tik menka dalimi jūsų kvailuose heteroseksualiuose pasirodymuose.
    Mes irgi pajėgūs naudotis ginklais ir stoti prie pabūklų barikadose, kylant žūtbūtinei revoliucijai.
    Drebėk, hetero kiaule, kai pasirodysime tau be kaukių.”

    -------------

    PS tikiuosi kad neistrinsi ir pakomentuosi ;)

    Publikavo olandas, 2013 liepos mėn. 28 d. 15:01 (prieš 11 metus)

 
Archyvas
© Arkadijus Vinokuras, 2011 - 2024 | www.vinokuras.lt | Web Sprendimas: ATO.lt design